sâmbătă, 13 aprilie 2013

Denisa ne roagă să o ajutăm

Cazurile acestea, de copii bolnavi, sunt multe, din ce in ce mai multe. Stie Dumnezeu de ce...Poate şi pentru ca noi, când citim un astfel de anunţ, să punem mâna sa facem ceva, să nu trecem mai departe, gândind că poate vor da alţii. Cât de puţin durează să faci o depunere la o bancă! Cine are Internet Banking e şi mai folosit, dacă răpeşte 5 minute din timpul său pentru a face un transfer în contul unui copil greu încercat.

Când văd astfel de anunţuri mă gândesc mereu : Doamne, dacă vreodată aş fi în situaţia să cer ajutor pentru copilul meu bolnav, să fac un blog pentru asta, să ma rog în stânga şi-n dreapta să fie făcută cunoscută povestea tristă a noastră....Şi mă mobilizez şi fac câte ceva....prea puţin însă pentru cât e nevoie.
Să nu fim nepăsători. Hristos nu e numai în icoană, la biserică. Cu El nu ne întâlnim doar la slujbele Bisericii sau în rugăciune...ci e în oricare astfel de copil care ne cere un MIC ajutor, pentru el puţinul nostru înseamnă o avere. 

SĂ NU FIM NEPĂSĂTORI!  Să renunţăm deocamdată la o carte, la o bluză, la o fustă, la cosmeticele dorite, la o jucărie pentru copilul nostru şi să facem un transfer. Astăzi, către DENISA:

Este vorba de CARASTOIAN DENISA, in varsta de 10 anisori. Denisa este internata in Bucuresti, la Fundeni, de aproape o luna, urmand un tratament cu sanse reale de vindecare, dupa spusele medicilor. Situatia financara a familiei este una foarte dificila, si nu mai pot face fata cheltuielilor de spitalizare.  Chiar si cel mai mic ajutor pe care l-ar primi inseamna enorm pentru aceasta familie.



Cont LEI: RO11CECEC001946273229711 – CEC TULCEA
Cont EURO: RO95RZBR0000060015473093 – Raiffeisen Bucuresti
cod SWIFT: RZBRROBU
Carastoian Mirela
TEL. Contact: 0725 897 899

COPIE DOSAR MEDICAL:
 20130317150128

Priviţi minunea asta de copil şi ajutaţi cum puteţi. Rugăciunea ajută enorm dar în spitale fără bani nu mergi mai departe! Blogul meu nu e citit de multă lume, dar sper ca măcar puţini dintre cei care trec pe aici să poată şi să vrea să facă un pas către însănătoşirea acestui copil frumos! Vă mulţumesc.

11 comentarii:

  1. Claudia, tu cunosti acest caz sau pe cineva din apropierea familiei? Am vazut ca numele difera, in acte este Dumitru Denisa, nu Carastoian Denisa.
    Nu vreau sa te superi ca te intreb, dar m-am mai implicat acum 2 ani in cazul unui baietel din Iasi care pana la urma s-a dovedit a fi o poveste falsa, asa ca acum suflu si-n iaurt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, acum am vazut si eu ce spui...nu m-am gandit vreo clipa la asa ceva. Eu am gasit anuntul pe blogul parintelui Savatie Bastovoi, in care am destula incredere. Am sa sun si la acel nr sa ma interesez de ce apare asa..Vad ca in anunt apare si vartsa diferita de cea din acte. Aflu si revin cu un comment.

      Ștergere
    2. Iuliana, am vb la telefonul afisat si pe site si am aflat asa:
      - Carastoian Mirela este mama fetitei
      - Nr de tel afisat apartine unei doamne care a lucrat la Radio Dobrogea, si il cunostea pe parintele Savatie de pe vremea cand el era la Arhiepisopia Tomisului
      - Dumneaei cunoaste personal acest caz.
      - a pus numarul dansei la dispozitie pt ca mama e internata la Fundeni impreuna cu fetita.
      - se va interesa de ce difera numele fetei de al mamei, desi banuia ca e vorba de un divort si de aceea...
      - dumneaei incearca sa ajute cand afla de astfel de cazuri din surse directe.

      Sper ca sunt de folos lamuririle. Eu una am incredere!

      Ștergere
    3. Am inteles. Multumesc, Claudia!

      Ștergere
  2. Citind povestea aceasta mi-am adus aminte de Alexandra Groza, fetiţa din Dorohoi, sigur ţi-o aminteşti...am avut şi o uşoară tresărire, căci privind la poze, mi s-a părut pentru o clipă că în zâmbetul Denisei îl regăsesc pe-al Alexandrei...
    Oameni buni, să ajutăm, până nu e prea târziu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana, cum sa uit! Tare mult mi-am dorit sa traiasca minunea aceea de fetita! Sper sa fie bine in acest caz, si sa nu fie ceva in neregula cum spunea Iuliana mai sus.

      Ștergere
    2. Claudia, poate ca nu e nimic in neregula, poate stiu eu...mama e divortata si are numele diferit de al fetitei, greseli in acte se mai fac... Dar as vrea doar sa-mi spuna cineva ca stie situatia, sau familia, sa nu se foloseasca vreun rauvoitor de fotografiile unei biete fetite, asa cum am patit acum 2 ani.

      Ștergere
    3. Iuliana, sper sa aflu un adevar! Multumesc oricum de atentionare!

      Ștergere
  3. Buna seara, sunt mama Denisei, pentru cei ce mai sunt interesati de aceasta poveste. Avem nume diferite, eu Carastoian, fetita Dumitru pentru ca sunt divortata din 2010. Pana de curand am fost internate intr-o spitalizare continua. Denisa e bine, multumim lui D.zeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slava Domnului ca Denisa e bine. Sa ne tineti la curent!

      Ștergere
  4. Acum am vazut ca mi-ati raspuns. Am intrat azi si v.am lasat si nr meu de tel pentru mai multe detalii, in caz ca va intereseaza.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!