marți, 12 martie 2013

De învăţat


7 comentarii:

  1. Ce frumos şi ce adevărat!
    Mulţumesc pentru gândul acesta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, din drag, pentru un OM drag....TU!:)

      Ștergere
  2. Ma gandeam sa expun poemul lui Octavian Paler, intreg acolo la coltisor( la servici la mine)dar mi se pare prea lung si nu stiu daca o sa fie citit in intregime.Mi-ai dat ideea de a extrage doar doua trei ganduri, iar in modul acesta vor fi citite mai cu interes.Multumesc Claudia, super gandurile!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina, ideea nu e a mea, dar intr-adevar mai pe scurt si pe bucati cred ca poate fi citit chiar tot. Cu siguranta cineva se poate folosi cate putin.:)

      Ștergere
  3. Nu cred ca e scris de Paler, eu o stiu de mult, dar mai lunga si in engleza. Dar e f. frumoasa, intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu asa am gasit imaginea pe www.damaideparte.ro

      Ștergere
  4. http://www.angelfire.com/oh/dofsix/page4.html

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!